Veilig aangekomen :) - Reisverslag uit Calgary, Canada van Nicole Huizing - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen :) - Reisverslag uit Calgary, Canada van Nicole Huizing - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen :)

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Juli 2012 | Canada, Calgary

Hoi allemaal,

Gisteren was een lange dag, letterlijk en figuurlijk. De vlucht van 9 uur was eigenlijk best te doen. Vooral omdat het klm was en iedereen een eigen schermpje voor zich had, dat was echt heel chill, lekker lui films kijken, muziek luisteren en spelletjes spelen :). Ook de aankomst was prima, doug stond me al op te wachten in zijn auto. We reden eerst naar het huis van zijn moeder, die 95 is. Ze is er aardig slecht aan toe en wil dan eigenlijk ook het liefst gewoon dood. bijvoorbeeld: doug:'I shouldn't eat that fruit, there are white spots on it' she: ' oh yeah, I'll take one, maybe I'll die'! Verder is het wel een hele aardige, humoristische vrouw. Veel tijd voor rust was er niet, we gingen meteen door voor mijn eerste echte flamenco-les. Het was best grappig, ik kon nog best aardig meedoen maar op het eind was ik zo moe! Toen zijn we naar doug's huis gegaan in Millarville en ben meteen mn bed ingerold. Vandaag zijn we hard aan het werk gegaan. Gras maaien en hekken schilderen. Dat klinkt vrij weinig maar is echt veel, en niet te vergeten: je wordt constant gestoken door muggen. Het is een groot terrein en er is veel werk te doen! Was na het werken heel blij dat ik al het gras, kattoen (ligt daar overal), verf en muggenbloed kon afspoelen onder de douche! Morgen gaan we verder met het werk en gaan we ook een stuk rijden op de paarden. Oja, niet te vergeten: ik heb vandaag ook al gereden, maar dan in zijn auto! ging echt bijna fout! maar leer er wel van. Aan het eind kan ik zo mn examen doen! Sorry dat ik er geen foto's bij doe, doug wil ook op de computer en dat kost te veel tijd, maar ze komen een andere keer! Heel veel liefs, Nicole

  • 12 Juli 2012 - 06:26

    Han:

    Blijven oefenen zou ik zeggen ( wel voorzichtig graag) wen niet te veel aan al die pk"s van Doug"s truck anders valt het hier zo tegen. Veel plezier daar nog succes op de 1 pk. Xx Han

  • 12 Juli 2012 - 10:14

    Opa En Oma:

    Fijn, dat de reis zo goed ging, al was het een lange zit. Je moet dus wel hard werken daar. Laat je niet leegzuigen door die steekvliegen (mosquitto's). Autorijden zal daar wel gemakkelijker zijn. Ik denk dat men in Canada meestal een automaat heeft." Be Careful ". Liefs en groeten,ook aan Doug. XX Opa en Oma

  • 12 Juli 2012 - 13:09

    Britt:

    Haha dooie oude vrouwen hoe kan het leuker? Klinkt alsof je geen tijd hebt om te rusten maar gewoon direct aan de slag! Is doug wel een beetje vrolijker dan waar je bang voor was? Kan iedereen trouwens mijn antwoord zo lezen?

    Ben net naar een museum in Utrecht geweest, waren wel grappige dingen om te zien. Verder heb jij het daar vast veel leuker en spannender dan ik hier nu. Dus beter schrijf jij maar wat over je leven.. dan ik:P

    Straks naar papa tot zaterdag avond en dan maandag weg naar frankrijk! Moet maar is kijken of ik dan met mobiel op je blog kan:P

    Liefs Britt

  • 12 Juli 2012 - 15:23

    Ilse:

    Veel plezier met paardrijden en succes met je werk en de muggen
    Tot in het weekend als weer gaan bellen
    Hou super veel van jou
    Xxxxilse
    De groetjes aan Doug

    En een knuffel voor checker (de hond)

    En een aai voor Pablo peppie en holiday


  • 12 Juli 2012 - 15:53

    Nancy:

    Heerlijk om wat van je te horen. Is het ook heel warm daar. voorzichtig met de autolessen maar ook veel plezier groetjes ma

  • 12 Juli 2012 - 18:50

    Fred:

    Leuk om je berichten te lezen. Veel plezier morgen met het (western) paardrijden! Groetjes, Fred

  • 13 Juli 2012 - 09:30

    Irene:

    Nice niekje, echt leuk om te lezen.. hier is het pokke weer

  • 13 Juli 2012 - 11:25

    Oma Poes:

    Wat leer jij veel en geweldig hoe jij het aanpakt, maar blijf voorzichtig met rijden enz. Liefs oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Hello there ;)! Op deze site zijn al mijn foto's en reisverslagen te zien van mijn tijd in Canada. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen! Liefs en fijne vakantie allemaal, Nicole

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 11332

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 01 Augustus 2017

Azië 2017

10 Juli 2012 - 27 Augustus 2012

Canada

Landen bezocht: